#1 2008-07-21 18:52:32

Pansy

Administrator

4355414
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2007-12-21
Posty: 352
WWW

The Sims :-D

Czyli wszystko o grze xD

Offline

 

#2 2008-07-21 19:22:19

Misiulka

Moderator

11794113
Skąd: Miśkolandia
Zarejestrowany: 2008-06-23
Posty: 322

Re: The Sims :-D

To z płytki:  ^^
The Sims 2 – druga odsłona strategiczno-symulacyjnej gry komputerowej The Sims, umożliwiająca tworzenie i sterowanie życiem wirtualnych ludzi. Opracowana przez firmę Maxis Software i jednego z jej założycieli, programistę oraz projektanta gier Willa Wrighta, a wydana przez Electronic Arts 14 września 2004 roku pod marką EA Games, już w ciągu dziesięciu dni od tej daty biła rekordy sprzedaży, oszacowano że było to ponad milion kopii, tym samym stała się wówczas najbardziej dochodowym tytułem w historii firmy.

Etapy życia i rozwoju Sima
ciąża - Simowie mogą mieć swoich potomków, dziedziczących po rodzicach różne cechy wyglądu fizycznego lub osobowości. W ciążę zazwyczaj zachodzi kobieta, jednak ciekawostką jest fakt, że mężczyzna też może! Kiedy Sim ma wybraną drogę chęci zdobywania wiedzy w pragnieniach często pojawia się opcja "chcę zobaczyć UFO" i jeżeli ją spełnimy, to czasami może zdarzyć się tak, że nasz Sim wróci do domu będąc w ciąży z kosmitami. Gdy już nadejdzie moment narodzin takiego "UFO niemowlaka" okaże się, iż on wcale nie jest podobny do tatusia, ponieważ jest zielony i posiada nieproporcjonalne rysy twarzy. W okresie trwania ciąży u Simów występują przeróżne jej objawy zgodne z tymi pojawiającymi się w realnym życiu, czyli np.: biegunki, wymioty, uczucie ciągłego zmęczenia lub niekontrolowanego pochłaniania pokarmów.
niemowlę - Simowi rodzice muszą przede wszystkim je karmić butelką i przewijać pieluszki, jeżeli zaniedbają te podstawowe obowiązki dziecko może im zostać odebrane przez opiekę społeczną, a jego odzyskanie jest już nie możliwe. Poza tym można też okazywać im miłość poprzez przytulanie, lub kłaść spać do kojca. EA Games zadbało też o Simów pracoholików, gdyż w grze istnieje opcja zatrudnienia opiekunki do dziecka (przez telefon, internet).
Małe dziecko - należy je karmić, przewijać, zmieniać ubranka na stole do przewijania, kłaść spać, kąpać w wannie, pozwolić się bawić i rozwijać już swoje umiejętności (kreatywność, logika, charyzma) za pomocą przeznaczonych do tego zabawek.Małe dzieci posiadają też swoje własne aspiracje, decydujące o dalszym rozwoju dziecka, które powinien zaspokajać wzorowy rodzic, a są to: nauka chodzenia, nauka samodzielnego załatwiania swoich potrzeb fizjologicznych, nauka mówienia.
dziecko w wieku szkolnym - od tej pory "Sim junior" będzie co ranek, przed godziną 8:00 (z wykluczeniem sobót i niedziel) udawać się do szkoły specjalnym żółtym autobusem, a gdy już tam dotrze warto poobserwować jego paski potrzeb, ponieważ i wtedy się zmieniają. Znaczy to, że mały Sim je i załatwia się w szkole podobnie jak w domu, lecz poza naszą kontrolą. Dzieci teraz zaczynają też nawiązywać swoje kontakty towarzyskie z rówieśnikami (w tym dziećmi w ich wieku zamieszkujących to samo miasteczko), więc od czasu do czasu i niezależnie od nas, przyprowadzają do domu kolegę/żankę z klasy. Jeśli pragniemy aby "Sim junior" osiągał dobre wyniki w nauce (co owocuje rozmaitymi nagrodami pieniężnymi od rodziny, lub wyróżnieniami w szkole), musimy dopilnować żeby codziennie odrabiał zadania domowe, a rodzic, starsze rodzeństwo lub dziadkowie mogą czasem mu w tym pomóc.
nastolatek - nadal nakłada na młode Simy obowiązek chodzenia do szkoły i odrabiania lekcji, ale też pozwala już na wykonywanie wszystkich domowych obowiązków, samodzielne wyjazdy na parcele publiczne, posiadanie sympatii (partnerów), czy też znalezienie tymczasowej pracy. Z uwagi na realizm zawarty w grze nastolatek przechodząc okres buntów może wraz ze swoim lubym urządzać nocne eskapady po okolicy. Troskliwi rodzice mają prawo starać się o to, aby ich dziecko mogło uczęszczać do szkoły prywatnej, w tymże celu należy skorzystać z telefonu i wybrać opcję "zaproś dyrektora na obiad". Dyrektor pojawi się wówczas nazajutrz, tuż przed godziną 17:00, korzystne jest wcześniej wysprzątać cały dom i zadbać o jego wystrój, ponieważ ma to znaczący wpływ podczas oprowadzania go po pokojach.
młody dorosły (od The Sims 2: Na studiach) - zanim nastolatek stanie się dorosły czekają go studia. Młodzi dorośli opuszczają rodzinny dom i wyjeżdżają na studia do miasteczka studenckiego gdzie mogą mieszkać a akademiku bądź w osobnym domu gdy mają na to pieniądze. Oczywiście studia nie przeszkadzają młodym simom w sprawach miłosnych. Studia to okres nie tylko nauki i egzaminów lecz i szaleństwa, studenci lubią się wyszaleć gdyż to ostatnie chwile ich beztroskiej młodości. Oczywiście jeżeli nie chcemy iść na studia- to nie idziemy a wtedy nastolatek pomija okres młodego dorosłego i od razu staje się dorosły.
dorosły - na tym etapie życia przed Simem otwiera się furtka do wolności, niezależności od rodziców, rozwinięcia kariery zawodowej. Nasz wirtualny człowiek może teraz wyprowadzić się z domu (sam, z całą rodziną lub zabierając ze sobą tylko tych wybranych jej członków), poszukać stałej i bardziej dochodowej pracy z możliwościami awansów, zaręczyć się, a następnie zawrzeć związek małżeński. Dorosły Sim ma prawo starać się o dziecko z innym Simem lub za pomocą biura adopcyjnego (należy skorzystać z telefonu, bądź komputera). W tym drugim przypadku musimy pamiętać o tym, że w domu powinny znajdować się już sprzęty pozwalające na opiekę nad małym dzieckiem i pewne środki finansowe na koncie Sima.
emeryt - wiek ten pozwala na zrezygnowanie z pracy i przejście na emeryturę, ale i dalszą kontynuację kariery. Po pewnym czasie życia starszego już Sima przychodzi po niego śmierć, która zabiera go do świata umarłych, a najbliższa rodzina zmarłego otrzymuje spadek (im wyższy poziom aspiracji ma starzec w chwili śmierci i im lepsze kontakty z członkami rodziny, tym spadek jest większy). Przeciętny Sim dożywa około 70 dni (wg. czasu gry), ale gdy wychowuje się go od noworodka i każdy kolejny etap życia przechodzi z wysokim poziomem wskaźnika aspiracji, żyje dłużej, nawet o 20 dni.
zgon - większość ich rodzajów zaczerpnięto z The Sims np.: śmierć z głodu, niewyspania, starości, utopienie się lub zginięcie w pożarze, jeśli zaś w pokoju składuje się za dużo brudnych naczyń, przyciągają one żarłoczny rój much, który pożera jednego z członków rodziny. Zmarły Sim może zostać zombie (jeśli użyje się w niewłaściwy sposób wskrzeszeniomatu) lub duchem (jeśli postawi się urnę w domu lub nagrobek w ogrodzie).

To z wikipedi:  ^^
Wydane Expansion Packi
Na Studiach (ang. University) – dzięki temu dodatkowi Simy mogą pójść na studia i także zdobywając wysokie oceny w nauce otrzymywać dodatkowe miejsce na pragnienie albo zmianę życiowej aspiracji. Zmiany w rozgrywce to wprowadzenie wskaźnika reputacji, 4 nowe kariery (artysta, showbiznes, badacz nauk przyrodniczych, kariera paranormalna) i inne.
Nocne Życie (ang. Nightlife) – wprowadza nowe sposoby budowania i ozdabiania domów Simów, nowe stroje, umożliwia Simom spędzanie czasu w mieście na tańcach, karaoke, grze w kręgle czy randkach. Pojawił się nowy rodzaj aspiracji – przyjemność. Możliwe stało się także kupno samochodów i jeżdżenie nimi (wymagane jest dobudowanie garażu). Rozszerzony został zasięg widoczności otoczenia. Dołączone do dodatku są też przedmieścia.
Własny Biznes (ang. Open for Business) – w tym dodatku Simy mają możliwość założenia własnego biznesu – od sieci restauracji przez high-endowe sklepy elektroniczne po centra handlowe i butiki. Wprowadzono wiele udoskonaleń, między innymi windy, miejsce do tworzenia produktów ręcznie robionych, kierowanie grupą podwładnych w sklepie itd.
Zwierzaki (ang. Pets) - w tym dodatku Simy mogą mieć własne zwierzaki: psy i koty. Świnki morskie, papugi i rybki można pozyskać w trybie kupowania. Zwierzęta mogą mieć własną pracę. Poszerzone zostały możliwości w trybie kupowania i w trybie budowy.
Cztery pory roku (ang. Seasons) - Do gry dodano cztery pory roku - każda trwa ok. 5 dni, jednak jak w rzeczywistym świecie, może trwać dłużej lub krócej. Dodano ogrodnictwo pozwalające tworzyć eliksiry - rośliny muszą byś sadzone i zbierane w odpowiednich porach roku, jednak można również zbudować szklarnię. W dodatku pojawia się również ubranie wierzchnie, które musi być odpowiednie do danej pogody. Można również przypisać fryzury do ubrań (np. rozpuszczone włosy w ubraniu codziennym, a ładnie spięte w stroju wizytowym). Do tego wszystkie dochodzi jeszcze parę pomniejszych opcji jak np. schładzanie czy rozgrzewanie simów napojami. Premiera odbyła się 2 marca 2007
Podróże (ang. Bon Voyage) - ten dodatek bazuje na dodatku "Wakacje" z poprzedniej części gry, co było już wspominane. Jego premiera odbyła się 7 września 2007, choć grę można było kupić wcześniej. W grze dostępne są trzy warianty zabawy: luksusowy apartament na rozległej, tropikalnej wyspie, biwakowanie na szczycie dziewiczej góry oraz poznawanie kultury Dalekiego Wschodu.
Czas wolny (ang. Free Time ) - w tym dodatku zwrócimy uwagę na różnego rodzaju zajęcia które Simowie będą mogli wykonywać w wolnym czasie. Zajęcia te to przede wszystkim: gra na instrumentach muzycznych, uprawianie sportu, taniec, pielęgnowanie samochodu, szukanie życia pozaziemskiego, lepienie garnków i wiele innych czynności. Premiera odbyła się 29 lutego 2008r.


Szczęście to jedyna wartość,która
się mnoży,jeśli się ją dzieli.

Offline

 

#3 2008-07-21 19:28:40

Pansy

Administrator

4355414
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2007-12-21
Posty: 352
WWW

Re: The Sims :-D

Wow xD Trochę tego dużo <Idzie czytać>

Offline

 

#4 2008-07-21 19:33:13

Misiulka

Moderator

11794113
Skąd: Miśkolandia
Zarejestrowany: 2008-06-23
Posty: 322

Re: The Sims :-D

Heh...Mam jeszcze wiecej Pansy.Jak chcesz moge dać? ^^


Szczęście to jedyna wartość,która
się mnoży,jeśli się ją dzieli.

Offline

 

#5 2008-07-21 19:37:20

Pansy

Administrator

4355414
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2007-12-21
Posty: 352
WWW

Re: The Sims :-D

Daj po to ten temat

Offline

 

#6 2008-07-21 19:45:26

Misiulka

Moderator

11794113
Skąd: Miśkolandia
Zarejestrowany: 2008-06-23
Posty: 322

Re: The Sims :-D

Wkrótce
The Sims 2 Osiedlowe życie (ang. Apartment Life) - dzięki dużej ilości okolicznych mieszkańców łatwiej będzie nawiązywać znajomości. Dostępne będą nowe atrakcje jak chociażby plac zabaw dla dzieci, kawiarnia, pokazy breakdance w parku. Dodatek pozwoli na zetknięcie sie z nowymi grupami społecznymi, m.in.: wielbiciele technicznych gadżetów, sportsmeni oraz artystycznie zorientowani członkowie lokalnej bohemy. Simy mają żyć w bardzo zróżnicowanych mieszkaniach – począwszy od kwater wynajętych w kilka osób, a skończywszy na luksusowych apartamentach z własnym lokajem. Do gry zostaną wprowadzone także triki magiczne. Premiera zapowiedziana jest na 26 sierpnia 2008.
The Sims 3 - premiera jest zapowiedziana na wiosnę 2009. W grze The Sims 2: Czas wolny możemy zobaczyć krótki filmik z tej gry. Na razie znane jako screeny jest kilka zrzutów z magazynu Games for Windows. W grze będzie można poruszać się po całym mieście bez oczekiwania na wczytanie lokacji.

Tworzenie nowego Sima
Dzięki rozbudowanemu interfejsowi tworzenia Simów i mnogości przeróżnych opcji możemy:
w dowolny sposób zmieniać - jego rysy twarzy, fryzurę, kolor włosów i oczu, tuszę, karnację oraz makijaż i brwi
określić wiek - niemowlę, małe dziecko, dziecko w wieku szkolnym, nastolatek, student (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach), dorosły lub emeryt
wybrać ozdobne dodatki - okulary, a z dodatkiem The Sims 2: Podróże też kolczyki (nie tylko w uszach), bransoletki i ozdoby szyi
dobierać garderobę uzależnioną od pory dnia, czy też okazji - codzienna, wizytowa, sportowa, strój kąpielowy, bielizna, piżama, okrycia wierzchnie (z dodatkiem The Sims 2: Cztery Pory Roku)
określić priorytety życiowe - pragnienie bycia sławnym, dążenie do bogactwa, pragnienie tworzenia rodziny, chęć zdobywania wiedzy, pragnienie romansowania,pragnienie przyjemności(z dodatkiem The Sims 2: Nocne Życie)
wybrać znak zodiaku
sprecyzować preferencje "chemii Simów" odpowiedzialne za relacje między Simami (z dodatkiem The Sims 2: Nocne Życie i nowszymi)

Nowości względem The SimsGrafika 3D dzięki, której można dokładniej odwzorować mimikę twarzy i fizykę ruchów postaci, wygląd pomieszczenia i obiektów w nim umieszczanych. Ponad to silnik graficzny wykorzystany w The Sims 2 pozwala na zastosowanie odbić, załamań i rozproszeń światła.
Przejrzyste menu ułatwiające obsługę gry.
Rozbudowany interfejs tworzenia Simów.
Życiowe priorytety Simów, czyli wybór drogi według, której będą się rozwijać.
Chemia Simów, czyli "Co kręci", a "co odrzuca" w relacjach z innymi Simami (od dodatku Nocne Życie).
Aspiracje - Simy mają różnego rodzaju pragnienia zależne między innymi od ich życiowych priorytetów, należy je spełniać aby otrzymywać punkty, za które możemy później otrzymać rozmaite gadżety.
Wskaźniki: aspiracji, reputacji (od dodatku Na studiach), korzyści z aspiracji życiowej (od dodatku Czas wolny).
Obawy mają odwrotne działanie do aspiracji. Simy boją się niektórych zjawisk, a gdy lęk się ziści punkty aspiracji są odejmowane.
Realistyczne etapy życia i rozwoju.
Genotyp pozwala na dziedziczenie wielu cech po rodzicach, zarówno fizycznych jak i osobowości.
Wspomnienia, na podstawie których określana jest ich osobowość:
złe wspomnienia mają związek z obawami i mogą długotrwale niszczyć np. relacje w rodzinie
dobre wspomnienia mają związek z aspiracjami i Simy przez długi czas mogą się cieszyć z osiągnięcia jakiegoś celu
Ubrania uzależnione od pory dnia, czy też okazji.
Szerzej rozbudowany system przeprowadzek.
Dni tygodnia.
Możliwość nakręcenia filmu z Simami w rolach głównych.
Dodatkowe codzienne czynności.
Możliwość tworzenia własnych miasteczek i okolic.
Możliwość studiowania w 11 różnych kierunkach (od dodatku Na Studiach)
Zmiany pogodowe i pory roku (od dodatku Cztery Pory Roku)
Hobby (od dodatku Czas wolny)
Choroby

Miasteczka w grze:
-Dziwnowo
-Miłowo
-Werona
-Kwitnące Wzgórza (z dodatkiem The Sims 2: Cztery Pory Roku)
-Dolina Niezbędna (z dodatkiem The Sims 2: Czas wolny)
-Belladonna Cove (z dodatkiem The Sims 2: Osiedlowe życie)
Dodatkowe miejsca:
Akademia Klasyczna (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach)
Nowa Politechnika (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach)
Uniwersytet Simowy (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach)
Przedmieście (z dodatkiem The Sims 2: Nocne Życie)
Lazurowa Promenada (z dodatkiem The Sims 2: Własny Biznes)

3 miasteczka wakacyjne do których wyjeżdżamy tylko na wakacje (z dodatkiem The Sims 2: Podróże):
Wioska Takemizu (Daleki wschód)
Trzy Jeziora (góry)
Wyspa Twikkii (tropiki)

Nagrody dla gry
Gra została na targach E3 w 2004 roku uznana za najlepszą grę symulacyjną i sprzedażą pobiła pierwszą część z dodatkami.


Szczęście to jedyna wartość,która
się mnoży,jeśli się ją dzieli.

Offline

 

#7 2008-07-30 12:39:49

trzygwiazdki

Użytkownik

8428092
Skąd: Bydgoszcz
Zarejestrowany: 2008-07-29
Posty: 26
WWW

Re: The Sims :-D

Uwielbiam tą gre ale szczerze powiem, ze Sims2 i wszystkie dodatki do 2 nie przypadły mi do gustu.
wole The sims 1.
Sto razy.
Wiem, ze może to brzmi dziwnie xD


'Idź szukać wiatru w polu'

Offline

 

#8 2008-07-31 12:06:47

Czarnobiała

Użytkownik

11431889
Skąd: Mleczna Kraina
Zarejestrowany: 2008-06-03
Posty: 143

Re: The Sims :-D

Nie brzmi dziwnie bo ja też wole The sims 1 ;D


I've got the spirit but lose the feelings.

Offline

 

#9 2008-08-01 10:23:03

Misiulka

Moderator

11794113
Skąd: Miśkolandia
Zarejestrowany: 2008-06-23
Posty: 322

Re: The Sims :-D

Ja wole Sims 2 niż Sims 1. xD


Szczęście to jedyna wartość,która
się mnoży,jeśli się ją dzieli.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plinternet zawoja wąż do kuchenki gazowej szynszyl cena https://pl.ihr24.com Warta samochód zastępczy